Avtalsredovisning för leverantörer
Här ska du som är leverantör med ramavtal redovisa din försäljningsstatistik till Partille kommun.
Försäljningsstatistiken redovisas två gånger per år enligt nedan.
- 1 januari till 30 juni. Redovisas senast vecka 33/36.
- 1 juli till 31 december. Redovisas senast vecka 4.
Inom trettio dagar från att inköpsenheten mottagit din avtalsredovisning kommer ni att få en faktura på den avtalade administrativa avgiften. Mervärdesskatt (moms) tillkommer enligt gällande skattelagstiftning. Betalningsvillkor är 30 dagar netto.
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- Adress
- E-postadress
- Telefonnummer
- Mobilnummer
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Rättslig grund för behandlingen
- Avtal ska kunna fullgöras med den registrerade
Lagringstid
- För evigt
Läs mer om behandling av personuppgifter under Personuppgifter i menyn ovan.
Lämna klagomål på personuppgiftshanteringKlagomål rörande personuppgiftshanteringen i tjänsten kan lämnas till tillsynsmyndigheten, Integritetsskyddsmyndigheten (IMY). Besök Integritetsskyddsmyndigheten (IMY) hemsida (http://www.imy.se/vagledningar/for-dig-som-privatperson/klagomal/) för mer information om hur du kan lämna klagomål.
Personuppgiftsansvarig
Partille kommun
kundcenter@partille.se