Konto för utbetalning SAF - Anmälan

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

I denna e-tjänst anmäler du det kontonummer som du vill ha eventuell utbetalning av beviljat ekonomiskt bistånd till.

Du ansvarar för att kontonumret blir korrekt registrerat.

Om du byter bank/konto måste du kontakta socialsekreteraren om att få länken igen och anmäla ett nytt kontonummer.

 

Om du inte har bank-id kan du skriva ut en blankett och fylla i uppgifterna där. Om du använder blanketten måste kontobevis bifogas. Anmälan om konto lämnas till Kundcenter eller skickas till

Social- och arbetsförvaltningen
Partille kommun
Gamla Kronvägen 34
433 82 Partille

 

Social- och arbetsförvaltningen behandlar personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen, GDPR. Mer information om hur vi behandlar dina personuppgifter hittar du i avsnittet nedan.

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa