I denna e-tjänst kan du som har vatten- och/eller avfallsabonnemang via kommunen:
- Se abonnemangshistorik för vattenmätare
- Registrera din vattenmätarställning*
- Se förbrukningshistorik
- Se tidigare fakturor**
- Se dina abonnemang och deras beräknade årskostnader
- Se hämtningsdagar för dina avfallsabonnemang
- Ändra/uppdatera dina kontaktuppgifter
*Om du har använt mycket mer eller mindre vatten än förväntat kan du få problem med att registrera din avläsning. Kontakta i så fall Partille kundcenter.
**Instruktioner om hur du tolkar fakturan hittar du genom att klicka här.
Felmeddelande vid utloggning?
När du loggar ut från e-tjänsten kan det ibland dyka upp ett felmeddelande. Det påverkar inte din registrering av vattenmätarställningen. E-tjänsten är säker att använda och det räcker med att du stänger webbläsarfönstret med e-tjänsten för att full utloggning ska ske. Kommunen tittar på möjligheten att uppgradera programvaran som styr utloggningsfunktionen för att undvika felmeddelandet framöver.