Beställning - Lunchlåda till elever i grundskolan och gymnasiet

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Beställningen gäller för dig som är vårdnadshavare till elever i grundskolan eller gymnasiet i Partille Kommun. (Elever som fyllt 18 år kan ansöka på egen hand)

Här anmäler du om du vill hämta lunch under perioden distansundervisning ersätter den ordinarie undervisningen.

Har du specialkost anger du det i e-tjänsten. 

Följande schema gäller för beställning:

Observera en ansökan gäller för hela distansundervsiningsperioden.

Angående avhämtning

OBS! Om du har behov av att hämta din skollunch på annan enhet än den du är inskriven på finns möjlighet att välja på följande

Öjersjö Storegård

Furulundsskolan

Stadsparksskolan

Lexbyskolan

Ugglumsskolan

Vallhamraskolan

Har du detta behov behöver ansökan kompletteras med ett mejl med elevens namn och vilken skola lunchen skall hämtas på till sofia.jensen@partille.se .

Upphämtning av mat på grundskolan sker mellan 11:00 - 12:30, för gymnasiet gäller 12:00 - 12:30.

Avhämtning görs inte inne i skolan utan sker på respektive varutintag/lastbrygga eller annan anvisad plats, vid avhämtning uppges namn och klass.

Efter avhämtning ansvarar du själv för att lunchlådorna hanteras på ett säkert och hygieniskt sätt.

OBS! Du måste vara frisk och symptomfri för att hämta lunchen. 

 

 

Behandling av personuppgifter

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa